Het kan niet op....

9 april 2018

Na weer maar eens 10 uur geslapen te hebben om 7 uur het bed uit want we willen de zon op zien komen bij Mesa Arch, nadat we de gebakken eitjes met Amerikaans spek tot ons genomen hebben en met koffie en thee doorgespoeld snel op pad naar het onbekende .
De weg ernaar toe was al prachtig en we waren zo vroeg dat er nog niemand bij het loket aanwezig was bij de ingang van het park dus met het gas op de plank het park in, daar waren meer mensen met het zelfde idee als ons, een kwartiertje wandelen en ineens was hij daar, de Mesa Arch en de zon en vriendelijke mensen die een ieder even de tijd gaf om foto's te maken zonder allemaal overmaatse Amerikanen erop. Daarna nog naar het einde van Island in te Sky gereden waar een view point was waar iets voor je ogen getoverd werd wat ik zo een twee drie niet na kan vertelen. Snel in de auto want we willen nog een bezoek brengen aan het Goblin Vally Park National Reef wat in 1949 ontdekt is door cowboys en in 1964 een officieel State Park is geworden. Weer iets wat voor altijd in ons geheugen zit, kijk maar even naar een paar foto's die we gemaakt hebben van de vele duizenden Goblins. We willen vanavond slapen in het National Reef Park en de weg ernaar toe gaat via Fruita wat ooit door een aantal mormonen is gesticht in de 19e eeuw door 12 gezinnen. Butch Cassidy en zijn Wild Bunch zijn in hun wilde tijd nog door dit dorpje getrokken. Ik denk dat ik er vannacht wel van zal dromen!!

1. Marianne:
    9 april 2018
    Prachtige foto's
  2. E Verwijs:
    10 april 2018
    Jullie maken een mooie trip! schitterende foto`s, wat is de natuur toch mooi en wat heerlijk dat jullie er van genieten en wij genieten mee!
  3. Ron:
    10 april 2018
    Wat een avontuur en natuur. Het lijkt wel een landschap van Mars. Je bent er zelf "ondersteboven" van zie ik :-)