Op naar Bryce!

9 april 2018 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Een rustige nacht doorgebracht op een RV camping in Torrey.
Vandaag op weg naar het indrukwekkende Bryce Canyon, in het zuiden van de staat Utah. De weg, de State Highway 12, er naar toe is prachtig en onderweg zien we groepjes herten die de weg oversteken, een vos en een grote berghamster. Deze Highway brengt ons op grote hoogte, n.l. 9000 Ft., ongeveer 2,7 km hoog.
Ongeveer op de helft van Torrey en Bryce Canyon, bij Escalante Canyon, zouden we koffie drinken. Wim had thuis al op internet een leuke locatie gevonden. Nou, dat had hij goed gedaan, zoals altijd! We kwamen bij Kiva koffeehouse aan. Een groot rond koepel vormig gebouw met rondom ramen en uitzicht op de bergen, geweldig! En nog lekkere koffie ook!
'S-middags kwamen we aan in het drukke wervelende Bryce Canyon. Even zoeken en we vonden de "free campsite" net buiten het dorp. Nog lekker een paar uurtjes van de zon kunnen genieten. De nachten zijn nog beren koud.
De dag verstrijkt en er komen meer en meer campers bij.
Op naar morgen, dan gaan we Bryce Canyon in!

1. Hennie en Mart:
    10 april 2018
    In die koffieshop zijn we ook geweest. Mooi gebouw uit ruig hou opgetrokken. En dan morgen Brice: indrukwekkend sprookjesachtig. Ze doen in Amerika ook alles in de overtreffende trap.
  2. Marianne:
    11 april 2018