Een drukke dag.

21 april 2018 - Oakland, California, Verenigde Staten

Half zeven uit bed, wassen , eten en beetje schoonmaken in de camper en de koffers pakken want we gaan vandaag afscheid nemen van ons campertje en afleveren bij de nieuwe eigenaar Apollo camper verhuur in San Leandro. We hebben mooie avonturen met hem beleefd en hij heeft zich voortreffelijk gedragen zelfs onder barbaarse omstandigheden, een sneeuwstorm, een zandstorm en zelfs een berg op van 9700 feet . Het is een vriend geworden die ons probleemloos door 9 staten van de USA heeft vervoerd, we hebben als eerste berijders 2946 mijl op zijn teller gereden en hebben dus omgerekend 4770 km natuur van Amerika verkend en bewonderd.
Het inleveren verliep heel soepel, geen schade, netjes schoon, wel wat mijlen te veel maar ja, dat kon gewoon niet anders :)) Vanuit San Leandro met de taxi naar het vliegveld en daar onze huurauto opgehaald. Binnen een half uur reden we met een Nissan SUV weg van het vliegveld op weg naar ons Airbnb adres in Oakland. Het was wel even spannend op de grote drukke weg in SF maar we hadden ons goed voorbereid. We rijden over de Baai van SF, over de Richmond San Rafaelbrug welke een lengte heeft van 29040 feet (8.9 km). Onze voorbereiding werpt zijn vruchten af. Zonder probleem rijden we naar onze Airbnb en onderweg genieten we van het uitzicht. Wat een leuke gezellige Airbnb. Lekker in de tuin gezeten en de gastheer, welke zeer spraakzaam was gaf ons alvast wat tips voor ons bezoek aan San Francisco.
Lekker gekookt en in de tuin gegeten, mooi weer!
Morgen rijden we naar Yosimite National Park. Ik verheug me erop! Groetjes! https://abnb.me/mHBhUfGAjM