Laatste nacht maar nog niet naar huis!

19 april 2018 - Huntington Park, Verenigde Staten

19 april Vanmorgen vertrokken uit San Simeon op weg naar Monterey, een schiereiland waar we om heen kunnen rijden. Echter ter hoogte van Lucia is door een aardverschuiving een stuk weg in zee gezakt zodat we een enorm stuk terug moeten rijden om via Paso Robles de grote weg te moeten nemen naar Monterey. Het is ondanks onze teleurstelling van het omrijden en niet langs de kust rijden toch geen al te grote straf want de weg loopt weer door een prachtige omgeving. Ter hoogte van Greenfield zijn we de grote weg zat en zien een klein weggetje wat ook in Monterey uitkomt. Daar Wim en ik niet vies zijn van leuke bergachtige weggetjes nemen we deze afslag. Volgens Google doen we er ruim een uur over. Nou, dat hebben we geweten. Het werden 4 uren...maar wel een weg om nooit te vergeten, zo mooi, zo hoog, zo smal, zo groen, zo stil, fantastisch!
In Carmel, een plaatsje onder aan het schiereiland, zoeken we een camping. Het zit niet mee. De camping kunnen we niet vinden en het is enorm druk in deze omgeving. We besluiten om door te rijden en vinden langs de kust een staats-camping, altijd rustige natuurlijke campings, ter hoogte van Santa Cruz.
'S-avonds na het eten en bij de koffie realiseren we ons ineens dat we morgen onze koffers moeten pakken, we slapen dan nog 1 nachtje in het campertje voordat we het campertje, dat bij nameting geen 11 mtr is maar 10 mtr., zaterdagochtend in moeten leveren. Ik heb nu al heimwee, de afgelopen weken is deze camper echt ons huis(je) geweest!
Morgen meer!

1. Marianne:
    20 april 2018
    Leuke verhalen😊
  2. Wim Nobels:
    20 april 2018
    Leuk dat je ons zo volgt..bedankt voor je reacties!
  3. Jan herman:
    21 april 2018
    Herkenbare verhalen, mn de kleine weggetjes, afgronden....en niet kunnen keren.
  4. Wim Nobels:
    22 april 2018
    😕😓
  5. Jaap de Geus:
    24 april 2018
    Jaap de Geus
    Heel indrukwekkend, schitterende verhalen en foto's!
  6. Wim Nobels:
    24 april 2018
    Dank je!
    Maak plannen en ga ook! :))
    Gr. Jose