De vliegreis

3 april 2018 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Na een goede nachtrust bij van de Valk snel naar Schiphol daar wacht ons nog de douane en de koffers inchecken , het ging van een leien dakje na wat vragen beantwoord te hebben ging de koffer de band op en kregen we een sticker op het paspoort van goed gedrag.
Nog even genieten van een hollands bakkie en hop het vliegtuig in voor een toch nog wel lange vlucht via IJsland-Groenland -New-Foundland en Quebec naar Chicago , waar we 1 1/2 uur de tijd hadden om door de douane te komen de koffers ophalen en weer inleveren en de vlucht naar Minneapolis te halen , ook dit ging weer van het leien dakje .Deze vlucht had een uur vertraging maar dat vonden we niet zo erg .De aankomst in Minneapolis had een verrassing in petto het sneeuwde daar dus alles mooi wit, wel leuk om te zien maar niet om er door heen te lopen dus met een busje naar het hotel waar we een snelle vette Amerikaanse hap eten en na 20 uur reizen het bed in duiken om morgen fris op pad te gaan.

1. Marianne:
    3 april 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen
  2. E Verwijs:
    3 april 2018
    Gelukkig een goede reis gehad en goed aangekomen! Wel apart om opeens in de sneeuw te belanden. Veel plezier daar en goede reis.
  3. Kees Nobels:
    3 april 2018
    Een goed begin, zo doorgaan. Wel koud met die sneeuw.
    Tot dan...