Dit is het geworden!

5 april 2018 - Des Moines, Iowa, Verenigde Staten

Lekker geslapen in het hotel waar we door de shuttle bus heen gebracht zijn. De volgende dag, er ligt een pak sneeuw van 20cm en het sneeuwt nog steeds, om 8.45 uur opgehaald door de bus om naar Forest city te rijden waar we de camper op kunnen halen. Wat schetst onze verbazing dat er ongeveer 40 stellen in de bus zitten, allemaal een camper op halen!
Daar aangekomen worden we ontvangen met koek en water...
Grote zaal en een zenuwachtige meneer die ons welkom heet. Er zijn 3 mensen van het camper bedrijf met een laptop en om de beurt worden er namen genoemd en ben je aan de beurt om handtekening te zetten en borg te betalen. Maar sommige onzekere mensen hebben zomaar een half uur nodig om e.e.a. te regelen en dat houdt in dat we na 3 uur eindelijk aan de beurt waren. We krijgen een joekel van een camper, 31K, zonder nummerplaten, lekker handig voor flitsers, dat was geen probleem volgens de meneer. Alles wordt gecontroleerd en er blijkt iets mis te zijn met de bedrading van de luifel die niet neer wil. Na een uur sleutelen en de hele camper op z'n kop besluiten ze ons een andere maar wel hetzelfde type camper mee te geven. Al met al vertrokken we pas om 17 uur en dat zette een streep door onze plannen voor die dag. We besluiten om direkt naar de "Walmart" te rijden en boodschappen te doen. En het is gestopt met sneeuwen. Om 20 uur zitten we, in een heerlijke warme camper, aan een lekkere zelfgemaakte pasta, biertje, wijntje en thee en cola. Daarna onze koffers uitgepakt, bed opgemaakt, alles een plekje gegeven en moe maar uiteindelijk zeer tevreden gaan slapen, wel beren koud!!