De Rocky Mountains

6 april 2018 - Grand Junction, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag 9.00 uur vertrokken. Om half 10 doemde de Rocky Mountains aan de horizon op , eerst door Denver zien te komen en daarna de volgende uitdaging dwars door de Rocky Mountains naar het Westen met een 11 meter lange camper door de bergen was ook voor ons nieuw.
Een prachtige route Denver -Grand Junction over de bergen heen, door de bergen heen, door de sneeuw , door canyons man - man wat was dat mooi we hebben met volle teugen genoten en verschillende keren gestopt om van de omgeving en de natuur te genieten. Je bent het dan zo vergeten van haalt hij de top of niet ons campertje.
Maar het zonnetje wat hier blijkbaar altijd schijnt, doet ook veel goed na een paar koude nachten ook veel ski-liften en heel veel plekken waar geskied wordt. Veel mooie dorpjes met hotelletjes en winkeltjes, het ziet er uit alsof er veel mensen vakantie hebben. Wat verder de bergen in rijden we door prachtige, soms nauwe kloven, het is schitterend. We willen proberen om Grand Junction te bereiken en daar een plek te vinden om te overnachten maar dat horen jullie wel op een andere keer.

1. Marianne:
    6 april 2018
    Wat een avontuur weer👍
  2. Marianne:
    6 april 2018
    Wat een avontuur weer..
  3. Jan herman:
    10 april 2018
    wij lieten snachts de stand alone gaskachel doordraaien...kon prima. probeer maar s.