Hollanders

18 april 2018 - Wasco, Verenigde Staten

Vandaag verlaten we ons favorieten park Vally of Fire om langs het Lake Mead en de Hooverdam naar Las Vegas te rijden.
We overnachten bij Boulder Beach Campground waar een plaats met mogelijkheid een kampvuurtje te stoken s' avonds 30 dollar extra kost, dus geen kampvuurtje vanavond maar komen wel naast een Hollander te staan die ook een campertje wegbrengt naar Las Vegas een paar uur later komt er aan de ander kant weer een Hollander te staan, twee echtparen uit het Westland die een campertje naar Los Angeles brengen. Allemaal gepensioneerde Hollanders die gebruik maken van dit voordeeltje, allebei de echtparen hebben een campertje met een 3,5 liter motor die 1 op veeeeeel benzine loopt, ons campertje dat 3 meter langer is heeft een 4,5 liter benzine motor die 1 op heel veeeeel benzine slurpt vandaar de 140 liter benzine tank. José zit nu aan tafel om ons geld te tellen want morgen gaan we naar Las Vegas waar je kunt gokken en wel 199 kapelletjes heb waar je naar binnen loopt en voor 1000 dollar na 10 minuten getrouwd naar buiten kunt lopen.
We hebben samen afgesproken dat we bij winst bij het gokken in de Trump Tower aldaar gaan slapen, het campertje laten voor wat het was en gelijk doorvliegen naar Monaco................bij verlies rijden we met het campertje naar Dead Vally en overnachten we ergens in de woestijn onder de sterrenhemel.