In a Haven of Habitats

12 april 2018 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Gisterenavond besloten na wat overwegingen toch het Zion National Park aan te doen en van de geplande route af te wijken. We rijden via de Red Canyon naar Kanab, een bekend plaatsje waar vroeger Cowboy films werden opgenomen. Leuk.... maar druk dus snel wegwezen na het scoren van een nieuwe spijkerbroek voor Wim en een paar slippers om zijn grote teen die zeer doet meer beweging vrijheid te geven. Op naar Zion, we hebben een card voor de parken maar omdat ons campertje wat aan de grote kant is en we door een 1-1/2 km lange tunnel moeten die we alleen kunnen passeren door in het midden van de tunnel te rijden moet dat geregeld worden door rangers en moeten we 15 dollar extra betalen. We kregen een officieel papier en bij de tunnel werd het verkeer aan de andere zijde stilgezet zodat wij op het gemakje 1 -1/2 km een tunnel voor ons alleen hebben.
Na een mooie rit van heel hoog naar laag komen we in een camping area maar wie schetst onze verbazing.... Geen plek meer vrij, er staan honderden caravans en campers. Advies was doorrijden, dan kom je vanzelf campings tegen. En wel ja, een RV camping met alles erop en eraan...incl. Wifi. Voor één nachtje geboekt. Verder zal het de komende week weinig WiFi worden. We zullen zien. Morgen eerst nog één of meerdere trials in Zion National Park.
Tot volgende blog!

1. Ron:
    13 april 2018
    Mooi verhaal en prachtige foto's!
  2. Willie:
    14 april 2018
    Mooie foto's, leuk om ze te bekijken.