Het houd maar niet op......

20 januari 2020 - Nationaal park Torres del Paine, Chili

Gisteravond van de zonsondergang en de prachtige vreemd gevormde wolken lucht genoten, ook nog een paar mooie foto's van een vogel echtpaar met hun jong kunnen schieten, ik had meer het idee dat ze hun jong aan ons kwamen tentoonstellen. Heb intussen al een leuke collectie dieren gefotografeerd, alleen de Flamingo's waren te ver weg maar die komen nog wel een keer voor de lens. Het ene meer is nog blauwer dan het andere, ook zien we een smaragd groene waterval, hoe deze kleuren komen? Bij het ene meer komt het door algen, het andere meer heeft weer met diepte te maken en het heeft ook iets te maken met luchtspiegeling en met de reinheid van het water en als er iemand is die het precies weet horen wij dat graag. We slapen deze nacht in het park, zonder elektra en WiFi maar wel met een bus overlanders naast ons, dat fenomeen is zeker overgewaaid uit Afrika want ik ben de rotel bus ook al tegen gekomen.

Tot morgen.

1. Hans M:
    20 januari 2020
    Ja Wim, je kent natuurlijk de rode rotelbus van Nanibia nog. Goede reis samen verder.
  2. Wim Nobels:
    Inderdaad Hans!
  3. Kees Nobels:
    20 januari 2020
    Weer een mooi geschreven verhaal. Jullie verhaal over de kleur vh water klopt allemaal, een kleine aanvulling is de bodem, welke grondsoort, dus de samenstelling ervan.
  4. Wim Nobels:
    21 januari 2020
    Yeah.. dat is idd zo, bedankt voor de aanvulling, Kees👌😜😘
  5. Kees Nobels:
    21 januari 2020
    Graag gedaan. Wij lezen het aandachtig ..