Beetje bang....

13 februari 2019

Onze auto stond een beetje achteraf in de tuin van de lodge toen we gingen slapen. Echter we hoorden vlakbij een olifant snuiven en bladeren van bomen trekken, het leek wel of ze naast onze auto stond. Dus met op gezette tent auto toch maar even verplaatst dichterbij de lodge. We hoorden de olifanten nog wel maar het voelde wel iets veiliger. ''sochtend 6 uur wakker en eruit, veel foto's gemaakt van ons' hof van Eden', ontbijt je gedaan, en onze gastvrouw en heer bedanken en cadeautjes gegeven als dank voor hun vriendelijkheid en het verblijf bij de lodge. De jongeman heeft ons weer aan de weg gebracht zodat we de gang er weer in konden zetten, op weg naar de grens met Zuid-Afrika. Onderweg nog geprobeerd te bellen met Nederland, kleinzoon William is jarig en wordt ook meerderjarig, vandaag maar dat lukt niet. Vanmiddag nog maar eens proberen en dat lukt beter, jarige aan de lijn gehad!. Om 8.15 uur bij de grens, Botswana zo uit, de rivier is de grens, douane van Zuid-Afrika is aan de overkant. Door een soort brievenbus moeten we onze paspoorten duwen in de wetenschap dat daar iemand zit die ons wel kan zien maar wij hem niet. Maar het ging voorspoedig en 8.30 uur hadden we onze stempels en reden Zuid-Afrika in. Manuvrerend langs de gaten in de weg, schijnt in deze landen heel normaal te zijn maar is niet best voor de banden. Nu op weg naar ons nieuwe avontuur en op zoek naar park en camping.

1. Hennie en Mart:
    13 februari 2019
    Houden jullie de kaart wel goed bij? Als ik het goed zie zijn jullie niet in Zuid-Afrika geweest????
  2. Adorsman:
    14 februari 2019
    Wat een beleving daar bij jullie ik geniet net als of ik er bij
    bent erg spannend om dit mee te maken .In mijn
    gedachten zie ik in verbeelding alles zo voor mij voorbij
    komen prachtig toch. Groeten van A en A