Code rood

1 februari 2019 - Ngamiland East, Botswana

Wat een flauwe kul in Nederland toch met die code oranje en rood voor een hitte golf :)) en dan moet je ook nog binnenblijven, als je hier wakker wordt is het al 27 graden en voor je het eitje met spek gebakken heb is het al 30 graden. Rond 13.00 uur is het 35 graden tot aan 18.00 uur dan gaat het weer iets koeler worden en je hoort niemand over code rood, misschien geven ze dit af als de temperatuur onder de 25 graden zakt. We wilde vanmorgen een San dorp van de bosjesmannen bezoeken maar vanwege finiciele meevallers afgelopen zomer(veel toeristen) waren ze allemaal op vakantie naar België, dus zijn we maar doorgereden naar onze volgende overnachtingsplaats Maun. Ook hebben we hier bij het staatbeheerder van de Kalahri Woestijn voor twee nachten een campingplaats kunnen boeken voor twee nachten 5 en 6 februari, voor een schappelijke prijs nadat José delftsblauwe klompjes Van de Xenos) had laten zien en stiekem overhandigd had. Dit was echt een topdeal en zijn we heel blij mee. Voor nu hebben we een mooi plaatsje op de camping achter  hotel Sedia met zwembad en WiFi, misschien blijven we hier nog wel een nachtje.

Jullie horen het een volgende keer.

Wim en José.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kees Nobels: