Het reisschema is gereed..............

22 januari 2019 - Stellendam, Nederland

Lieve mensen,

Wim en José staan weer te trappelen om aan een nieuw avontuur te beginnen in Afrika.

De KLM brengt ons op 29 januari naar Windhoek, de hoofdstad van Namibië, waar we een mooie Toyota Expedition 4 x 4 met snorkel, 2 reserve wielen en een tentdak gehuurd hebben voor 32 dagen, om mee rond te toeren door Namibië / Botswana / Zuid-Afrika en Zimbabwe.

Wim heeft met behulp van google maps een mooie route samen gesteld met als hoogtepunten dit jaar de Kalahari woestijn, de Makgadikgadi zoutpannen, het Mapungubwe Park in Zuid-Afrika en het Hawange National Park in Zimbabwe.

Tot ons volgend verhaal maar dan vanuit een warm land.

W & J

1. Hennie altena:
    24 januari 2019
    he reismaatjes veel plezier! ik ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen. ik weet zeker dat ik zo af en toe heimwee krijg bij het lezen van jullie avonturen. wees voorzichtig en geniet!
  2. Marianne:
    25 januari 2019
    Ik kijk uit naar jullie foto's en verhalen.
  3. Gerrit Halbersma:
    30 januari 2019
    Hals und Beinbruch. Wees voorzichtig en kom veilig trrug!