Waauw zoveel indrukken op een dag.........

23 januari 2020 - Ushuaia, Argentinië

Heerlijk geslapen, gedouchst en een goed ontbijt tot ons genomen voordat we in ons busje stappen om nog verder de berg op te rijden richting gletsjer, botte pech er is daar boven ergens een alarm afgegaan en er stuift nu zoveel politie de berg op, wat ons feitelijk niet verbaasd, hebben wij er drie op ons eiland hier hebben ze er 300 op een groot dorp. We nemen een taxi naar beneden op weg naar een pin apparaat, en bij het tweede apparaat is het al raak en spuwt hij de pesos eruit dus gaan we heerlijk winkels bekijken en niets kopen want we hebben thuis al zo veel. Bij de haven boeken wij een boottocht naar pinqins, vuurtoren en zeeleeuwen, de tocht per boot duurt drie en een half uur en daar hebben we geen spijt van, zie enkele van de vele foto's 'maar wat stinken die pinquins maar dat wisten we al. Leuk klein gezelschap met Engels sprekende gids en kapitein en jawel Beagle bier toe, we varen tenslotte op het Beagle kanaal. Daarna naar hotel voor een tukje, wat eten en een leuk gesprek met twee Chinezen uit Beijing over van alles en nog wat via Google translate. Je hoort het, de tamme dagen zijn aangebroken. Nog 2 dagen blijven we in Ushuaia om daarna naar Punto Aranas te rijden om vervolgens afscheid te nemen van ons busje. Wordt vervolgd!!