Rust?

28 januari 2020 - Santiago, Chili

Sommige onder jullie dachten dat we al naar huis kwamen, maar daar is niets van waar! We zijn druk met reizen en overnachten. Vluchten die gecanceld worden, nieuwe vluchten zoeken en boeken en ook nog eens de hotels cancelen en nieuwe hotels boeken, het leven van deze wereldreizigers gaat niet over rozen... 😜 Maar het houdt ons allert en we zijn gelukkig handig genoeg, als er maar WiFi beschikbaar is. Dusss... Straks vliegen we van Santiago naar Calama. Net gebeld voor de overnachting van vandaag, die lijkt nu in orde, Thanks Alexandra.

Tot later!

1. Gooitske:
    28 januari 2020
    En wat gaan jullie doen in Calama? Dachten inderdaad dat jullie op de terugreis waren.biertje tegen de stress.
  2. Wim Nobels:
    28 januari 2020
    Morgen naar San Pedro de Atacama, 5 dagen, en vandaaruit naar o.a. zoutmeren, geisers en nog veel meer..
  3. Hennie en Mart:
    28 januari 2020
    Na de tocht naar het meest zuidelijkste puntje van de bewoonde wereld kunnen jullie nu weer genieten van een warmere omgeving. Mooi om te zien hoe je alle hobbels op de weg, op de golven en in de reisplanning overwinnen. Een mooie reis!
  4. Plonie pakvis:
    1 februari 2020
    Je maakt wel wat mee..!!
    .en inderdaad je blijft meer alert dan achter een geranium:)