On the road

14 februari 2019 - Senyati Safari Camp, Botswana

Vandaag rijden we richting Kasane, maar voor Kasane slaan we linksaf naar het Senyati Safari Camp, ze hebben een mooie waterhole en ook een ondergrondse bunker. Het terras is op 20 mtr van de hole, en de bunker op 3 mtr. Onder het terras kun je met een trapje ondergronds en dan via een gang kun je dan de waterhole tot op 3 mtr benaderen. Houd in dat je de dieren van heeeeel dichtbij kan bewonderen. We hebben genoten van dit spektakel, eerst  8 olifanten , toen wel 100 buffels, hele hordes zebra 's die kwamen drinken het was zo spannend dat we bijna vergeten waren te koken deze avond. 's-avonds staat er een lamp te schijnen op de waterhole dus tot 21.00 uur zitten kijken en genieten wat er aan onze ogen voorbij kwam. In de rangorde staan de olifanten wel bovenaan hoor want als die aan het drinken zijn staan de andere netjes op hun beurt te wachten. Wat een geweldige avond was dit, die we afsluiten met een glaasje koude rode wijn, ja ik weet het... maar ider land heeft zo zijn gewoontes

Tot morgen of zo.

W & J.