Op naar El Calafate

17 januari 2020 - El Calafate, Argentinië

We rijden langs Lago El Viedma met de Upsala gletsjer. De lengte van het ijsveld is 60 km en een breedte van 1,5 tot 4 km. Daarna rijden we door naar Lago Argentina, dit is het grootste meer van Argentinië en komen uit in Calafate met zo'n 10.000 inwoners, een drukke moderne stad. Na 2 uur zoeken nemen we toch maar genoegen met een zanderige camping. Potje pasta gekookt en snel op bed. Tot morgen!

1. E Verwijs:
    17 januari 2020
    Hieperdepiep hoera José van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag toegewenst van ons en nog een geweldige vakantie met veel moois !! Dikke kus van ons ook voor Wim.
  2. Adrie:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dikke kus
  3. Jan herman:
    17 januari 2020
    José, van harte. Ik neem er vanavond wel 1 op. Proost!
  4. Gerrit Halbersma:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van op naar een volgend vreugdevol en gezond levensjaar!
    Gerrit en Dineke Halbersma
  5. Kees Nobels:
    17 januari 2020
    Ook vanuit Helmond de verjaardagskussen..
    Mooie wandeling. Goede beschrijving met feitelijke dingen... groetjes