Antwoorden 🤔

8 januari 2020 - Puyuhuapi, Chili

Hieronder een paar antwoorden op diverse vragen.

Coralien: onze reis duurt 39 dagen. Op 27 januari leveren we de bus in Punta Arenas en vliegen weer naar het noorden van Chili, naar Atacama.Daar toeren we nog wat rond in de omgeving van San Pedro de Atacama en rusten we wat uit.

Kees Nobels

Het temperatuurverschil tussen de camping en dichtbij de vulkaan viel erg mee, toen scheen de zon nog... 😎

Coralien, de Chilenen eten veel rund en geiten vlees. Voor lunch eten ze graag empanadas, die dichtgeklapt bladerdeeg hapjes met allerlei vullingen, erg lekker.

Kees Nobels, de temperatuur van het water was zo lekker dat ik er in ging, dan weet je alles! :)

Plonie, de Argentijnse steak was voortreffelijk!

Kees, geen slangen of schorpioenen, wel geiten, koeien en honden, vogels en  gieren.

Co en Lieske, dank je voor goede wensen. Nog niet gefietst, morgen naar hangende gletser

Thea, busje bevalt. That's it! 😂 Twee woorden Spaans en dat is voldoende, Engels, handen en voeten gaan ook prima!

Voor iedereen die een berichtje achter liet op ons blog, enorm bedankt, we waarderen het zeer en al die berichtjes zijn enorm leuk!!

1. Kees Nobels:
    8 januari 2020