3 heerlijke laatste dagen

2 maart 2019 - Urbancamp.net, Namibië

Op campsite Urbancamp is het goed toeven. De laatste drie dagen van onze reis brengen we hier door. Geweldige sfeer, lekker zwembad, overal hangmatten (ben daar zo gek op) heel goede keuken en heel lief personeel. We rommelen wat aan en luieren. Gisteren nog even naar een groot shopping mall geweest hier in Windhoek, prachtig! Verder doen we niets.....vandaag vliegen we om 17 uur naar Amsterdam en landen zondag om 5 uur op Schiphol.

Iedereen nogmaals bedankt voor het volgen van ons blog en alle leuke en lieve reacties. Tot gauw!!

1. Kees Nobels:
    2 maart 2019
    Goede vlucht vandaag...
  2. E Verwijs:
    Co, hele goede terugreis jullie en we spreken elkaar binnenkort.
  3. Marianne:
    2 maart 2019
    Goede reis
  4. Adorsman:
    Prachtig om zo lekker in de hangmat je tijd door te brengen en even uit geblazen
    Wij hopen voor jullie dat je vlucht voor spoedig verloopt en gezond weer op
    Nederlands grond gebied mogen landen we horen nog wel wat van Julie
    Groeten van ons huis en Aart
  5. Plonie pakvis:
    3 maart 2019
    Hallo Wim en Jose
    Lees zonet jullie laatste verslag , fijn om het zo af te sluiten met luieren en lekker eten.
    Waarschijnlijk zijn jullie nu al geland .Nemen binnenkort contact op voor een afspraak